Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 11 oktober 2008

Från sommartid till vintertid

Sommartid........
Vi vrider tillbaka klockan till vintertid först om 2 veckor. Men i vårt hus är redan sommartiden över. I det här landet har man mattor på golven BARA under vintern. För att göra huset varmare eftersom det kan bli väldigt rått i dessa betonghus. Så i fredags hade vi städar dag och tvättade mattor, skurade huset och tack å lov hade jag mina föräldrar här på besök och dom fick hygga i som vanligt. Min bror fick vara barnvakt och sysselsätta Kyriakos. Så nu är vi redo för vintern. Och jag behöver inte storstäda förrän till våren då min familj kommer igen, haha!!

Vintertid med matta.
Trevlig helg!!!

1 kommentar:

Canis lupus - λύκος sa...

Tänk vilka skillnader det kan va. Mattor endast på vintern!
Kul blogg. Jag går in varje dag!