Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 8 september 2008

Njuter


Ja jag är lite knäpp. Och jag har nämnt det tidigare. Gräsmatta. Något som jag saknar. Att få gå barfota över gräsmattan, att få se Kyriakos springandes runt och trilla och få "gräsfläckar" på byxorna och knäna, att ligga och leka på gräsmattan och rulla runt. Åh, härligt!!
Denna miniweekend fick oss på "bygga-hus-planer" igen. Jag kräver inget stort 2 våningshus, pool, fin och dyr inredning och en massa finesser. Jag kräver bara en sak......


....ja just det. Gräsmatta. Det är väl inte för mycket begärt?



1 kommentar:

Cissi sa...

jag känner igen det där. jag saknar också gräsmatta. vi har iaf en liten plätt i vår typiska holländska trädgård men ungarna hinner inte börja springa innan den är slut ;)