Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 11 september 2008

Dagens väder och kläder

Som svensk tycker jag det är fint, varmt och härligt september väder. Imorse var det friskt morgonväder men prognosen såg bra ut för dagen så Kyriakos hade bara T-shirt och bermudashorts på sig när jag lämnade honom på dagiset.
På vägen tillbaka till min bil möter jag den grekiska mamman som pälsat på lillkillen med långbyxor, tröja och JACKA!!!!

Snacka om att uppfatta vädret och temperaturen olika. Jaja.

Ute skiner solen och det är runt 30 grader. Härligt!!

1 kommentar:

Maud sa...

Hej Karro!
Vad kul att hitta din blogg. Jag och mitt barnbarn åker till Kato Stalos nästa torsdag den 18 vi ska bo på Seaside, känner du till något om det hotellet? Det är första gången på Kreta så det blir jättespännande. Jag såg att det finns en lekpark där, toppen. Jag gissar att vi kommer att tillbringa en hel del av vår tid där. Finns det bra tavernor och affärer i Kato Stalos?
Tacksam för svar antingen här eller till min mail frubrink@gmail.com
Hälsningar Maud Sundheden Brink