Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 25 augusti 2008

Dagens väder

Någon frågade mig om hur vädret ska bli denna veckan. Svaret blir att jag har ingen aning. Jag kollar aldrig på väderleksrapporter eftersom jag tar för givet att det ska vara varmt och strålande sol. Skulle det en dag under sommaren vara mulet och till och med duggregna lite blir jag överlycklig. Det är inte som i Sverige där man måste "hålla koll" på vädret och efter det planera in sina utflykter och vardag.
Så någon väderlekrapport vet jag inte. Det är Augusti och varmt liksom.

1 kommentar:

Linda Granzell sa...

Hej Karolin!

Inte visste jag att du blev kvar på Kreta :-)

Jag jobbade som reseledare med dig och Marie sommaren 2001

Återvänder nu på lördag den 30:e augusti för två sköna semester veckor!

Hör gärna av dig på min mail

Lindan_78@hotmail.com

// Linda Granzell ( fd Holm)