Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 28 juli 2008

Arrival flight number NVR 251 from Gothenburg


Vid ankomsten tillbaka på Chanias flygplats var jag tvungen att ta kort på TV-skärmen. I alla mina år jag rest fram och tillbaka och stått där och väntat på väskorna på bandet har jag haft ett leende på läpparna. Varför?
Jo för det är sällskapsresa-känsla då turisterna går från ena bandet till andra bandet, för att slutligen gå tillbaka till första bandet. Dessa TV-skärmar har varit svart och "döda" i så många år och jag förstår inte varför man ens brytt sig om att hänga upp dem.
Men nu, juli 2008, tänkte greken att det är på tiden och kopplade in TV-skärmen så det stod faktiskt vid ankomsten NVR 251 och vi stod fint och väntade där vid rätt bagageband. Haha. Bättre sent än aldrig.
Härligt att vara tillbaka i kära Grekland!!!

Inga kommentarer: