Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 20 juni 2008

Fint väder


Som ni säkert listat ut har jag alltid kameran i min handväska. Jag tar bilder hit och dit. Till och med när jag KÖR bil. Trafikfara? Nja, grekerna kör värre, haha.
Denna bild tog jag igår på väg till jobbet. Det var stopp i trafiken på grund av dessa vägarbeten som Chania kommun kommit igång med.
Passade på att ta en bild över havet som låg helt stilla.
Idag ( midsommarafton ) ligger havet lika stilla och nu kl 10,00 är det redan 29,3 grader ute. Det kommer bli en varm dag.
På tal om midsommar, ja det är ju inget som vi firar här. Jag är hemma idag då sonen har feber sedan igår eftermiddags. Kan passa på att köpa lite jordgubbar, ställa fram svenska flaggan och sätta en blomma bakom örat. Det blir dessvärre inte mer firande för vår del i år.
Men till er andra, TREVLIG MIDSOMMAR!!!

Inga kommentarer: