Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 30 maj 2008

Kläder och mode

Till dig som undrade över kläder och mode här.


Jag handlar mina kläder på AMAZON,en butik som ligger på gatan bakom slauhallen inne i Chania stad.
Jag träffade Roula och Yiannis sommaren 2001 och har sedan dess handlat 95 % av alla mina kläder där. Jeans kostar 75 euro, skjortor 40-50 euro, toppar 25-35 euro, jeanskjol 55 euro. Min klänning till dopet har jag givietvis köpt från AMAZON och den är superfin och kostade 99 euro.
Tycker ni det är dyra priser, välkomna till Chania. Vem har sagt att det är billigt i detta landet??
Jag saknar H&M, Kappahl och Vero Moda. Mest saknar jag deras priser så klart!!!
Men är du ute efter något speciellt och något fint kan du besöka AMAZON. Dom har superfräcka kläder och det kan ju vara kul att köpa något härifrån som ingen av vännerna i Sverige har på sig.

Inga kommentarer: